Free Shipping User Coupne Code : NEW5

Shopping cart

gadżety reklamowe

Gadżety reklamowe od lat stanowią prostą, ale skuteczną formę reklamy, z której korzystają przedsiębiorcy z różnych branży. W dobie rosnącej konkurencji na rynku budowanie wizerunku stanowi bardzo ważny element sukcesu, a utrzymywanie pozytywnej relacji z klientami staje się ważniejsze, niż kiedykolwiek. To właśnie dlatego zestawy gadżetów reklamowych w dalszym ciągu są jedną z najpopularniejszych metod budowania świadomości marki. Zobaczmy, jak skutecznie komponować takie gadżety, aby dawały dobre efekty.

Gadżety reklamowe, czyli co? Krótka definicja

Pod pojęciem gadżety reklamowe kryją się wszelkiego rodzaju drobne przedmioty opatrzone logo firmy, hasłem reklamowym lub innym elementem identyfikacji wizualnej. Ich głównym zadaniem jest promowanie marki, zwiększenie jej rozpoznawalności i budowanie lojalności klientów. Przykłady? Smycze reklamowe, długopisy, kubki reklamowe z nadrukiem, notatniki, torby bawełniane czy nawet ołówki reklamowe.

Dlaczego tworzenie zestawów z gadżetów reklamowych to dobry pomysł?

Zestaw gadżetów to coś więcej niż tylko kilka przypadkowych przedmiotów wrzuconych do torby. Dobrze zaprojektowany pakiet może:

  • lepiej oddać charakter marki,
  • sprawić wrażenie większej wartości (efekt „prezentu”),
  • być praktycznym zestawem do codziennego użytku,
  • skuteczniej utrwalić markę w świadomości odbiorcy.

Jak skutecznie komponować zestawy gadżetów reklamowych?

Dobrze skomponowany zestaw gadżetów reklamowych może skutecznie poprawić rozpoznawalność marki. Jeżeli nie wiesz, jak złożyć gadżety, aby działały, uwzględnij poniższe aspekty.

Dopasowanie do grupy docelowej

Pamiętaj, dla kogo przygotowujesz zestaw: inaczej będzie wyglądał zestaw dla klientów korporacyjnych, a inaczej dla uczniów czy uczestników wydarzeń sportowych. Zastanów się, kim są Twoi odbiorcy i czego mogą potrzebować na co dzień. Przykładowo, dla pracowników biurowych sprawdzi się zestaw: kubek reklamowy, ołówek i smycz na klucz. Dla użytkowników eventów sportowych dobry będzie komplet smyczy w torbie bawełnianej z logo firmy.

Spójność wizualna

Kolorystyka, nadruki, styl — wszystko powinno być spójne z identyfikacją wizualną firmy. Jeśli Twoje logo jest niebieskie i białe, unikaj intensywnie czerwonych gadżetów, które mogą zaburzyć odbiór marki.

Stawiaj na praktyczność

Najlepiej sprawdzają się gadżety funkcjonalne, czyli takie, które można wykorzystać w pracy lub w codziennym użytkowaniu. Dlatego dużym powodzeniem cieszą się kubki reklamowe i długopisy z nadrukiem. Jednym z najbardziej uniwersalnych gadżetów pod względem funkcjonalności, jest smycz reklamowa.

Zestawy gadżetów reklamowych jako sprawdzona forma promocji

Zestaw gadżetów reklamowych sprawdza się właściwie w każdej branży. Jeżeli chcesz podarować swoim klientom coś, dzięki czemu Cię zapamiętają, skompletuj swój indywidualny zestaw z logo lub hasłem firmowym. Jeśli potrzebujesz porady w zakresie doboru odpowiednich elementów zestawu, skontaktuj się z BG Group, a nasz zespół pomoże Ci stworzyć upominki, które pomogą zareklamować Twój biznes.

Inne wpisy

X
Call Now ButtonSzybki kontakt