Free Shipping User Coupne Code : NEW5

Shopping cart

smycze reklamowe z logo

O popularności zastosowania smyczy reklamowych nie trzeba nikogo pouczać. Regularnie zamawiają je nabywcy biznesowi, pragnący obdarować swoich pracowników, konsumentów, kontrahentów lub inne grupy odbiorców. Smycze reklamowe z logo pełnią pod tym względem szereg funkcji marketingowych i reklamowych, wspierając swego nabywcę w promowaniu jego marki. W tym artykule skupiamy się na najważniejszych funkcjach smyczy reklamowych oraz podpowiadamy dlaczego warto je stosować oraz jaki mają wpływ na wyobrażenie o marce Państwa firmy.

 

Smycze reklamowe z logo element komunikacji wizualnej

Różne firmy korzystają z możliwości oferowanych przez smycze reklamowe z logo. Szczególnie ważna jest pod tym względem możliwość ich dopasowania do przyjętej dotychczas strategii komunikacji wizualnej, tak pod kątem kolorystyki, układu szaty graficznej jak i obecność logotypu na powierzchni. Smycz z logo warto tak zaprojektować, aby była spójna z pozostałymi elementami i gadżetami reklamowymi stosowanymi w danym przedsiębiorstwie.

 

Smycze reklamowe z logo promocja firmy poza jej murami

Niezwykle ważna jest możliwość wykorzystania smyczy reklamowych z logo także poza murami przedsiębiorstwa, jak również w czasie wolnym od pracy. Osoby dysponujące smyczami reklamowymi to najczęściej pracownicy lub dotychczasowi Klienci, którzy korzystając z nich w swoim życiu prywatnym pełnią funkcję chodzącej reklamy. Jest to skuteczne narzędzie budowania świadomości marki, pozwala bowiem dotrzeć do nowych potencjalnych odbiorców za pośrednictwem osób obdarowanych smyczami.

 

Smycze reklamowe z logo na co dzień i na eventy

Smycze reklamowe można podzielić na dwie główne kategorie: w pierwszej znajdują się smycze wykorzystywane na co dzień, do drugiej należą smycze wykorzystywane przy specjalnych okazjach, takich jak eventy, targi, konferencje. Do kategorii pierwszej zaliczamy przede wszystkim smycze o prostej konstrukcji i zaczepach, przeznaczone do noszenia kluczy, kart dostępu, telefonów komórkowych lub innych urządzeń. Smycze eventowe to zazwyczaj warianty bardziej intensywne kolorystycznie, pokryte nadrukiem związanym z konkretnym wydarzeniem lub sprofilowanym pod kątem jego wymogów.

Najbardziej skuteczne będzie wykorzystanie obu typów smyczy, obdarowanie nimi swoich pracowników stacjonarnych, jak również mobilnych, którzy zostali oddelegowani do reprezentowania firmy poza jej murami, w czasie różnego typu eventów branżowych i rozmów biznesowych.

 

Smycze reklamowe z logo i nie tylko

Dla podkreślenia unikalności swojej marki warto zaangażować w jej promocję nie tylko smycze z logo, ale także innymi nadrukami i projektami graficznymi. Powierzchnia smyczy może zostać pokryta nazwą firmy, jej mottem, dowolnie wybraną reprezentacją graficzną lub wizualizacją jej oferty. Wielu producentów smyczy reklamowych projektuje ich nadruki w sposób zupełnie dowolny, zgodny z wszelkimi wytycznymi otrzymanymi przez nabywców.

Inne wpisy

X
Call Now ButtonSzybki kontakt